3e stage week - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Frank Heijst - WaarBenJij.nu 3e stage week - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Frank Heijst - WaarBenJij.nu

3e stage week

Blijf op de hoogte en volg Frank

24 Februari 2016 | Spanje, Valencia

Het is nu woensdag, en er is deze week nog niet veel werk voor me geweest. Ik moest voor Luuk even snel een stukje ontwerpen waar zijn contactinfo in komt, voor zijn mail. Maar dit was in een kwartiertje wel gedaan. Verder ben ik deze week zelf vooral een beetje gaan oefenen. Zo ben ik gaan oefenen met Indesign en Illustrator. Ook ben ik begonnen aan de opmaak van mijn stageverslag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Ik ben stage aan het lopen in Valencia. Ik doe hier media design. Ik ben derde jaar student Vormgeving, Ruimtelijke Presentatie en Communicatie.

Actief sinds 10 Feb. 2016
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 1229

Voorgaande reizen:

07 Februari 2016 - 08 Juli 2016

stagelopen in Valencia

Landen bezocht: