Derde stagedag bij Stage in Spanje - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Frank Heijst - WaarBenJij.nu Derde stagedag bij Stage in Spanje - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Frank Heijst - WaarBenJij.nu

Derde stagedag bij Stage in Spanje

Door: Frank van Heijst

Blijf op de hoogte en volg Frank

10 Februari 2016 | Spanje, Valencia

Vandaag is mijn derde dag stage lopen bij Stage in Spanje. Maandag en dinsdag heb ik ook al dagen gehad, maar heb sinds vandaag pas mijn blog. Dit is niet erg want de eerste twee dagen waren kort en heb ik dus ook nog niet veel kunnen doen. Deze week is sowieso nog geen echte werk week. Het is een hectische week namelijk, omdat mijn stage begeleider ergens deze week nog even terug naar Nederland gaat. Dus deze week zijn het korte dagen en beginnen we volgende week pas echt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Ik ben stage aan het lopen in Valencia. Ik doe hier media design. Ik ben derde jaar student Vormgeving, Ruimtelijke Presentatie en Communicatie.

Actief sinds 10 Feb. 2016
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 1230

Voorgaande reizen:

07 Februari 2016 - 08 Juli 2016

stagelopen in Valencia

Landen bezocht: