Eerste echte stage week - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Frank Heijst - WaarBenJij.nu Eerste echte stage week - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Frank Heijst - WaarBenJij.nu

Eerste echte stage week

Blijf op de hoogte en volg Frank

19 Februari 2016 | Spanje, Valencia

Deze week is de stage eigenlijk echt begonnen. Natuurlijk heb ik vorige week ook al uren gemaakt maar die week was een beetje een intro weekje. Voor deze week had ik de opdracht het logo van Stay & Enjoy te veranderen. Daar mocht ik gewoon mijn tijd voor neem dus dat was wel fijn. Meerdere ontwerpen zijn voorbij gekomen en ik heb veel met Luuk en Guus gesproken over ideeën en mogelijkheden. Uiteindelijk had ik donderdag echt het eindontwerp en daar waren ze erg blij mee. Dus mijn eerste opdracht heb ik gelijk goed volbracht en afgerond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Ik ben stage aan het lopen in Valencia. Ik doe hier media design. Ik ben derde jaar student Vormgeving, Ruimtelijke Presentatie en Communicatie.

Actief sinds 10 Feb. 2016
Verslag gelezen: 48
Totaal aantal bezoekers 1234

Voorgaande reizen:

07 Februari 2016 - 08 Juli 2016

stagelopen in Valencia

Landen bezocht: